A Központi Hitelinformációs Rendszer (KHR) 2006-ban jött létre, a Bankközi Adós- és Hitelinformációs Rendszer jogutódjaként. A rendszer célja, hogy segítse a hitelintézeteket a kockázatok megbecslésében (és csökkentésében), valamint az ügyfelek minősítésében. A KHR rendszerébe minden természetes és jogi személy bekerül, aki valamilyen hitelviszony alanyává válik. A KHR rendszerét csak az a pénzügyi szervezet használhatja, amelyik csatlakozott hozzá. A rendszer használata tulajdonképpen az ügyfelek adatainak lekérdezéseit jelenti. Az információk bevitele során pedig nem módosíthatóak az adatok. A KHR két alegységre tagolódik: a lakossági és a vállalati rendszerre. A vállalati rendszer esetében minden hitellel kapcsolatos szerződés adata bekerül az adatbázisba, míg a lakossági rendszer esetében csak egy negatív lista működik, vagyis csak azok az ügyfelek kerülnek be az adatbázisba, akik valamilyen teljesítést mulasztottak.
Bővebb információk a BISZ Zrt. honlapján olvashatók.